Comunicat en resposta als Grups Municipals ERC+EUIA, PP i L’H-EN COMÚ PODEM

26 octubre 2023

És sorprenent com les forces polítiques d’esquerres s’alien a L’Hospitalet amb la dreta del Partit Popular amb l’única intenció de desgastar la figura de l’alcaldessa Núria Marín, quan aquests mateixos partits tenen regidors que compaginen el seu càrrec a l’Ajuntament de L’Hospitalet amb el de diputat del Parlament de Catalunya o conseller de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Sempre s’ha respectat al nostre Ajuntament no fer coincidir les sessions plenàries amb les d’altres institucions on la ciutat està representada.

L’oposició es queixa de tenir una alcaldessa ‘a temps parcial’, quan la realitat el que diu és que tenim una alcaldessa que dobla les oportunitats de desenvolupament per a L’Hospitalet.

Aquest sempre ha estat un govern de mà estesa i de diàleg que prioritza els interessos de la ciutat per sobre dels propis de cada partit polític. Només en aquesta direcció hem pogut arribar a grans acords de ciutat que han fet i faran avançar L’Hospitalet.