Actualitat

Pol Gibert reelegit primer secretari dels socialistes a Sabadell per unanimitat

19 setembre 2024

Ana Carrasco l’acompanyarà com a secretària d’organització d’una executiva que creix per “donar cabuda a noves àrees que responen a les demandes actuals de la ciutadania i als reptes del futur”

L’agrupació del PSC a Sabadell ha celebrat aquest dijous una assemblea extraordinària per escollir la nova executiva local per al període 2024-2028 i per escollir als nous consellers de la federació del PSC Vallès Occidental. En aquesta votació, que ha sigut presencial a la seu local, Pol Gibert ha estat reelegit com a primer secretari del PSC a Sabadell per unanimitat.

A més, a l’assemblea s’ha aprovat l’informe de gestió de l’executiva sortint corresponent al període 2020-2024, un mandat marcat pel triomf a les eleccions municipals i autonòmiques del 2023 i 2024, respectivament. El balanç d’aquests quatre anys ha estat molt positiu, tal com ha subratllat Gibert. “Un dels èxits més importants és mantenir el PSC fortament arrelat al territori, sempre atent a les necessitats i inquietuds dels ciutadans de Sabadell”, ha afirmat.

“Hem estat presents no només als carrers, sinó també a les xarxes socials, fomentant un diàleg constant i proper amb els veïns. Aquesta connexió directa ha estat clau per construir una ciutat que realment reflecteixi els desitjos de la seva gent, i ens enorgulleix haver reforçat aquests vincles”.

En la seva intervenció, Gibert també ha delineat les prioritats per a la nova etapa, destacant que el partit continuarà compromès amb la proximitat i l’escolta activa amb veïns, entitats i associacions. “El nostre compromís és mantenir aquest diàleg permanent amb els sabadellencs, tant a peu de carrer com a través de les plataformes digitals. Treballar estretament amb els veïns és l’única manera de construir una ciutat inclusiva, moderna i preparada per afrontar els reptes del futur”, ha conclòs.

Ana Carrasco, que també repeteix com a secretària d’organització, ha remarcat la necessitat d’ampliar l’executiva per donar resposta a les demandes actuals i als reptes de futur: “Ens enfrontem a una societat en constant canvi, i el partit ha d’estar preparat per adaptar-se i donar cabuda a noves àrees de treball que responguin a les necessitats reals de la ciutadania i als reptes de futur”, ha explicat.

Amb aquesta renovació, el PSC de Sabadell es prepara per afrontar amb força els pròxims quatre anys, amb l’objectiu de continuar treballant per una ciutat més justa, cohesionada i preparada per als reptes del futur.

Els membres de la nova executiva són els següents:


• Primer Secretari: Pol Gibert Horcas
• Secretària d’Organització: Ana Carrasco Serrano
• Secretari de Política Municipal: Carmel Montllor Nogales
• Secretària de Formació i Dinamització: Sonia Sada Rodríguez
• Secretaria d’Acció Política: Josep Farrés Quesada
• Secretaria de Polítiques de Gent Gran: Laura Reyes Ruiz
o Adjunta: Concha Arjona Ruiz
• Secretaria d’Acció Territorial: Sergio Salcedo Bermúdez
• Secretaria de Polítiques Feministes i Igualtat: Maribel Moreno
• Secretaria de Polítiques Socials: David Bergadà Alegre
• Secretaria de Benestar Animal: Diana Lema Buele
• Secretaria d’Associacionisme: Toni Rodríguez Frías
o Adjunta: Olga Acero López
• Secretaria de Transició Ecològica, Energia i Medi Ambient: Joan Boixeda Cunillé
• Secretaria de Cultura i Memòria Històrica: Rosa Maria Puigserra
• Secretaria d’Educació: Marc García