El passat dijous es va dur a terme a Vic l’assemblea de militants per escollir la nova comissió executiva de l’agrupació de Vic, que substituirà a partir d’ara, a la comissió gestora.
L’assemblea de militants, per unanimitat i sense cap vot en contra, va aprovar la nova comissió executiva que estarà formada per:
Primer Secretari: Miquel Ylla
Secretari organització i finances: Josep Pou
Secretari d’actes: Josep González
Vocals: Jordi Solé, Daniel Diaz, Débora Villena, Carme Rosés i Miguel Morais.
Com a membres del Consell de Federació van sortir escollits els regidors Josep Pou i Débora Villena.
Miquel Ylla, com a Primer Secretari i Jordi Solé, com a President del Consell de Federació, també en formaran part segons el reglament vigent del Consell de Federació.
El nou Primer Secretari de l’Agrupació de Vic, Miquel Ylla, va exposar els objectius que són: enfortir les bases del partit a Vic, ampliar el nombre de militants, recolzar i ajudar els nostres dos regidors durant tota la legislatura, divulgar la nostra ideologia mitjançant articles als mitjans de comunicació i començar a preparar les eleccions municipals de l’any 2027.