La candidatura inicia una nova etapa amb la voluntat de construir un projecte de proximitat centrat en les necessitats quotidianes del municipi
Jordà Jaime serà el candidat de Som La Granada a l’alcaldia de La Granada en les eleccions municipals de 2027. Després d’haver encapçalat la candidatura en els darrers comicis, Jaime torna a assumir aquest repte amb la voluntat de continuar treballant per construir una alternativa sòlida i propera per al municipi.
El candidat fa una crida als granadencs i granadenques a implicar-se activament en aquesta nova etapa i a participar en la construcció d’un projecte compartit per al futur de La Granada. En aquest sentit, va destacar que les prioritats de la candidatura passen per abordar aquelles qüestions que afecten directament el dia a dia dels veïns i veïnes.
«La seguretat ciutadana, l’estat de la via pública i la millora del dia a dia al nostre municipi són les nostres prioritats», va assenyalar Jaime.
Durant els pròxims mesos, Som La Granada continuarà treballant en la definició del seu projecte municipal, incorporant les aportacions de la ciutadania, les entitats i el teixit associatiu del municipi, amb l’objectiu de construir una proposta oberta, participativa i connectada amb les necessitats reals del poble.
Des de la Federació Alt Penedès-Garraf del PSC han destacat el compromís de Jordà Jaime amb La Granada, així com la seva implicació constant en la vida municipal. Els socialistes consideren que la seva candidatura representa una aposta per una manera de fer política útil, propera i centrada en donar resposta als reptes quotidians dels veïns i veïnes de La Granada.

