Actualitat

Joan Basagañas: “Presentem una candidatura municipal potent, equilibrada i que suma diferents sensibilitats”

1 abril 2023

La candidatura del PSC de Sant Just
La llista està formada per militants socialistes, però també per un nombre important de persones independents

El PSC de Sant Just Desvern ja ha aprovat la candidatura i el programa electoral per a les eleccions municipals del 28 de maig. L’assemblea local va aprovar per àmplia majoria la candidatura, que encapçala Joan Basagañas i Camps, i també va ser votada per unanimitat la proposta del programa electoral, que té vuit eixos temàtics.

Durant la sessió, Joan Basagañas va exposar que a Sant Just és “important presentar una candidatura potent, equilibrada i que sumi diferents sensibilitats, i sobretot, que ajudi a transmetre dos missatges: la feina feta i la feina que volem fer”. Per primera vegada, la llista electoral socialista aplica el sistema cremallera, i per tant, és una candidatura totalment paritària. A més, les persones que en formen part no són només militants del partit sinó que hi ha un pes elevat de persones independents, fet que “acredita l’obertura social d’aquest projecte”, segons Basagañas. Un altre tret de la candidatura és que en formen part totes les generacions representades – des dels 20 als 80 anys – i amb gent procedent de diferents barris i de diferents àmbits professionals. “És una candidatura potent, que estic convençut que sumarà”, segons l’actual alcalde socialista Joan Bagasañas.

Durant l’assemblea, la primera secretària del partit, Gina Pol, va avançar els eixos claus del programa electoral, que s’ha treballat de forma participativa amb la militància i simpatitzants. Fruit del debat intern, el document s’estructura en vuit eixos temàtics com poden ser l’habitatge, la seguretat ciutadana, l’educació, la cultura o l’energia sostenible. Propostes viables econòmicament que cerquen la millora constant del poble.

La llista electoral és la següent:

  1. Joan Basagañas i Camps
  2. Gina Pol Borràs
  3. Toni Collantes i Andreu
  4. Eva Miñarro Turnes
  5. Francisco Vizcaino Recio
  6. Isabel Darder Giménez
  7. Florenci Valle Cardosa
  8. Quima Giménez González
  9. David Magallón Sánchez
  10. Bea Martin Sánchez
  11. Carlos Mir Altimiras
  12. Raquel Rubiales Ruiz
  13. Xavier Pagès i Mercadal
  14. Sara Jacas Connell
  15. Oscar Crespo Sanchez
  16. Zarah Knebel Vierling
  17. Toni Jurado Vergara
  18. Lourdes Pizarro Murillo
  19. Jesús Garcia González
  20. Carmen Zurita Fuentes
  21. Antonio De Mora Rodríguez
  22. Dolors Leyva Grasa
  23. Robert Brifau i Niubó
  24. Yolanda Moreno Aradilla
  25. Ramon Rebollar Agullo
  26. Mònia Bueno Sánchez
  27. Josep Maria Plaza Moreno
  28. Helena Moragas i Molina
  29. Josep Perpinyà i Palau