Actualitat

Curs acollida nous militants

16 abril 2025

El PSC Osona va dur a terme, ahir a la tarda, un curs presencial d’acollida destinat a la nova militància. Aquesta formació està formada per tres mòduls: una breu història del socialisme, una part dedicada a què pensem i què ens uneix al PSC i finalment una part destinada a entendre l’organització i el codi ètic del partit.

L’acte ha comptat amb la presència de Toni Poyato, primer secretari del PSC Osona, Toni Noguer, Miquel Arisa i Jordi Solé, militants històrics del PSC Osona, Jordi Albareda, secretari de formació del PSC Osona i Josep Paré, secretari d’organització del PSC Osona.

Per tancar aquesta formació es durà a terme a la seu central del partit, el proper 25 d’abril, una visita a les instal.lacions i se’ls farà entrega del diploma.