Actualitat

Acte en record d’Ernest Lluch

17 novembre 2020

Acte en record d’Ernest Lluch
A partir de les 12:00 hores, en el 20è aniversari del seu assassinat en mans de la banda terrorista ETA

Aquest dissabte 21 de novembre, a partir de les 12:00 hores, el Partit dels Socialistes de Catalunya oferirà un acte on line en record de l’exministre i dirigent socialista, Ernest Lluch, assassinat per la banda terrorista ETA fa 20 anys.

 

L’acte, que es podrà seguir a través del canal de Youtube del PSC https://youtu.be/nP0tVZI8cnw i de les xarxes socials de la organització.

 

Comptarà amb les intervencions del primer secretari del PSC, Miquel Iceta, de la presidenta del Congrés, Meritxell Batet, del secretari d’Organització i ministre de Sanitat, Salvador Illa, de la portaveu del grup municipal socialista a l’Ajuntament de Girona, Sílvia Paneque, l’exalcalde de Sant Sebastià i diputat al Congrés, Odón Elorza, la filla d’Ernest Lluch, Eulàlia Lluch, l’exministre i president de la Fundació Ernest Lluch, Joan Majó, i el rector de la Universitat de Barcelona, Joan Elías, el sotsdelegat del Govern d’Espanya a Girona, Albert Bramon, i el diputat i primer secretari del PSC de les comarques gironines, Marc Lamuà.