PSC

Idiomas: Buscador:
|Búsqueda avanzada

La actualidad del PSC

Menú interno: Buscar noticias
12/10/2009

Iceta-Cas Millet: “Hi ha d’haver una explicació, i aquesta ha de venir del màxim responsable de CDC, Artur Mas”

El portaveu del PSC afirma sobre els informes del govern que “és un escenari molt diferent al de l’etapa de CiU: ara es poden consultar i tots els que es paguen existeixen”

ir al menú

Para compartir tienes que pulsar en uno de estos enlaces:

Palabras clave:

El viceprimer secretari i portaveu del PSC, Miquel Iceta, ha afirmat avui que “hi ha qui ho ha fet bé i hi ha qui ho ha fet malament” en el cas dels diners rebuts del Palau de la Música i que “és molt difícil d’explicar que diners que anaven a la música han acabat en una fundació –en referència a la Trias Fargas– que no es dedica precisament a toca la flauta”. “Ha d’haver-hi una explicació, i aquesta ha de venir del màxim responsable de CDC, Artur Mas”, ha afegit.

Durant una entrevista al programa “El Món a RAC-1”, Iceta ha explicat que en aquest cas “la gent no ho ha de concebre com una lluita de partits; les explicacions no han de ser perquè el PSC ho demani, sinó perquè hi ha molta gent que està escandalitzada i vol aquestes explicacions”.

Sobre els informes encarregats pel Govern, el portaveu socialista ha opinat que l’executiu català ha donat explicacions i ha assumit que es poden millorar coses, i ha destacat que “és un escenari molt diferent als dels governs de CiU: ara tot informe es pot consultar, tots els que es paguen, existeixen; i s’ha reduït la despesa”.

Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE) - Nicaragua 75-77 - 08029 Barcelona - 93 495 54 00 - www.socialistes.cat - Publicación digital controlada por Nielsen/OJD