Dimarts 12, a les 11:30 hores, atenció als mitjans de Manuela de Madre
Dimecres 13, a les 10:00 hores, intervenció de José Montilla oberta als mitjans
Para compartir tienes que pulsar en uno de estos enlaces:
Dimarts 12 i dimecres 13 de gener tindrà lloc a l’Hotel Termes de Montbrió la tradicional trobada de diputats i diutades del grup Socialistes-CpC al Parlament de Catalunya.
DIMARTS 12
A les 11:30 hores del matí, abans d'iniciar-se les jornades, la vicepresidenta del PSC i presidenta del grup Socialistes-CpC, Manuela de Madre, atendrà als mitjans de comunicació.
DIMECRES 13
A les 10:00 hores del matí, tindrà lloc intervenció oberta als mitjans del president de la Generalitat i primer secretari del PSC, José Montilla, davant els diputats i diputades del grup parlamentari PSC-CpC.
La trobada tindrà lloc a l’Hotel Termes de Montbrió (c/ Nou, 38), de Montbrió del Camp, Tarragona. Adjuntem mapa de localització.
Atenció:
L’organització posa a disposició dels periodistes línies de telèfon (no línies XDSI) i accés a internet mitjançant WIFI.
Adjuntem programa de les dues jornades de treball que, a excepció dels actes mediàtics esmentats, seran a porta tancada.
Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE) - Nicaragua 75-77 - 08029 Barcelona - 93 495 54 00 - www.socialistes.cat - Publicación digital controlada por Nielsen/OJD