PSC

Idiomes: Cercador:
|Cerca avançada

Vallès Oriental (Federació) -  Actualitat

Menú intern: Cerca de Notícies
04/12/2009

Acte de Conferència Oberta-Catalunya Causa Comuna a Granollers: "L'esquerra davant la situació actual".

Dijous 10 de desembre, a les 19.30 hores, amb Miquel Iceta i Josep Pujadas, a l’Associació de Veïns Sota el Camí Ral de Granollers.

anar al menú

Per compartir has de fer click en un d'aquests enllaços:

El proper dijous 10 de desembre, a les 19.30 hores, Miquel Iceta, viceprimer secretari i portaveu del PSC, i Josep Pujadas, secretari de Programes i Conferències de la Federació del PSC del Vallès Oriental, participaran a l’acte de la Conferència Oberta – Catalunya Causa Comuna, que els socialistes vallesans organitzen a Granollers amb el títol "L'esquerra davant la situació actual".

L’acte, que tindrà lloc a l’Associació de Veïns Sota el Camí Ral (C/Enric Prat de la Riba, 82) de Granollers, serà obert als mitjans de comunicació.

Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE) - Nicaragua 75-77 - 08029 Barcelona - 93 495 54 00 - www.socialistes.cat - Publicació digital controlada per Nielsen/OJD