“L'Esmorzar Nacional d'Oració” és l'acte que inicia el curs polític als EUA, i que se celebra anualment a Washington, ha comptat aquest any amb el President del Govern José Luis Rodríguez Zapatero com a convidat d'honor. A l'acte també ha participat el diputat socialista sabadellenc, Carlos Corcuera.
anar al menúPer compartir has de fer click en un d'aquests enllaços:
La invitació de Corcuera es produeix en raó de la seva participació a la Comissió d'Afers Exteriors del Congrés dels Diputats. Cal tenir en compte que la invitació a participar en aquest acte a Washington no prové de la presidència espanyola del govern, sinó del propi Congrés nord-americà, que és la suma de les dues cambres, Senat i Cambra de Representants. Corcuera ha assistit a Washington formant part d'una minsa delegació de parlamentaris espanyols, constituïda per un total de 8 diputats.
Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE) - Nicaragua 75-77 - 08029 Barcelona - 93 495 54 00 - www.socialistes.cat - Publicació digital controlada per Nielsen/OJD