PSC

Idiomes: Cercador:
|Cerca avançada

Mataró  -  Agenda

Menú intern: Cerca de Notícies
07/02/2010 Francesc Melero és regidor d'Obres.

Comencen les obres de reurbanització del segon tram de l’avinguda del Perú.

Els treballs es faran seguint els mateixos criteris que en el tram que es va arranjar al 2008 i estan finançats a través de la llei de barris.(Capgròs.com 04.02.2010)

anar al menú

Per compartir has de fer click en un d'aquests enllaços:

Font:

capgros.com

L’Ajuntament ha iniciat aquesta setmana les obres de reurbanització de l’avinguda del Perú, en el tram comprès entre el carrer Pablo Picasso i l’avinguda d’Amèrica. Aquestes obres donen continuïtat a la reurbanització realitzada a principis del 2008 en el tram entre Picasso i la plaça de Josep Cusachs. Per això, les millores que es duran a terme segueixen els mateixos criteris que en el tram que ja està reurbanitzat. En concret, es preveu l’eliminació de barreres arquitectòniques i l’ampliació de voreres, així com la renovació dels serveis de clavegueram i l’enllumenat. També està previst soterrar les línies elèctriques i de telefonia així com col·locar bancs i cadires i noves papereres. A més, s’instal·laran dos grups de contenidors soterrats de brossa selectiva i un altre grups de contenidors d’orgànica i rebuig. El regidor d’Obres, Francesc Melero, recorda que les obres, amb un pressupost de 423.631 euros, estan finançades a través dels ajuts de la Llei de barris i que culminen la reurbanització d’aquest vial, que és un dels principals eixos del barri de Rocafonda. Els treballs, que porta a terme l’empresa Vialitat i Serveis SL, tenen una durada aproximada d’uns quatre mesos. (J.V.)

Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE) - Nicaragua 75-77 - 08029 Barcelona - 93 495 54 00 - www.socialistes.cat - Publicació digital controlada per Nielsen/OJD