La representació serà el dia 12 de febrer a les 21’30 a la Sala Cabañes i és possible gràcies a un conjunt d’entitats de la ciutat, entre les que hi ha el PSC.
anar al menúPer compartir has de fer click en un d'aquests enllaços:
PSC Mataró
Dilluns es va presentar en roda de premsa l’obra de teatre “ La maternitat d’Elna”, amb la presència de l’autora de la novel·la i de l’adaptació teatral Assumpta Montellà i de representants de les entitats que ho organitzen.
Les entitats que col·laboren en aquest acte són: Associació Cultural i Recreativa del carrer Sant Ramon; Associació de la Gent Gran de la Gatassa; Associació de la Gent Gran de l'Havana; Vocalia de Dones de Vista Alegre; Vocalia de Dones de Pla d'en Boet; UGT; Unitat Cívica per la República; EPMA; AV de la Llàntia; JSC; Plataforma Alcalde Baron; Armats de Mataró; Grup tercer Món; Primavera per la Pau; Justícia i Pau del Maresme; Centre Catòlic; Taller d'Idees; Fundació Maresme; Amics de la Ciutat; CCOO; Associació Sant Lluc per l'Art; PSC.
Glòria Figuerola, secretaria de la Dona del PSC, va explicar que “un conjunt d’entitats de la ciutat ens hem implicat per portar l’obra de teatre La Maternitat d’Elna a Mataró, el camí ha estat llarg i gens fàcil, però ho hem aconseguit!”
Figuerola va explicar com es va iniciar aquest projecte: “Fa poc més d'un any es va organitzar una sortida en autocar a Elna amb un bon nombre de gent de Mataró de diverses sensibilitats i ideologies per a veure la Maternitat, on també vam comptar amb l'Assumpta, mataronina de tota la vida, com a guia excepcional. Va ser una gran vivència, tant gran que en volíem més, volíem que la Maternitat vingués a Mataró”.
Per la Secretaria de la Dona del PSC, “aquesta és una història que ens molt propera molta gent de la ciutat: el camí de l'exili. I la maternitat d’Elna va ser una història d'esperança en mig de l’horror, de la barbàrie, de la pèrdua... del dolor. Una història de vida!”
“Les entitats que ens hem sumat per portar l’obra a Mataró, volem compartir amb la ciutat aquesta vivència, volem sensibilitzar encara més als ciutadans i ciutadanes amb el camí de la Pau i volem apostar per l'optimisme. Que la nostra història ens serveixi per construir el futur de tots i totes!” ha dit Glòria Figuerola.
La funció serà el divendres 12 de febrer a la Sala Cabañes, a les 21’30 hores. El preu de l’entrada és de 17 euros. Es podran comprar a les taquilles de la Sala Cabañes o fer reserves al 937904900 (tardes).
Entitats que hi donen suport
· Partit dels Socialistas de Catalunya
· Associació cultural i recreativa de la Serenata del C/ Sant Ramon
· Associació de la gent gran de la Gatassa
· Associació de la gent gran de l’Havana
· Vocalia de dones de Vista Alegre
· Vocalia de dones de Pla d’en Boet
· Unió General de Treballadors
· Comissions Obreres
· Unitat Cívica per la república
· EPMA
· Associació de Veïns de la Llàntia
· Joventut Socialista de Catalunya
· Plataforma Alcalde Baron
· Armats de Mataró
· Grup Tercer Món
· Primavera per la Pau
· Justícia i Pau
· Cercle Catòlic
· Amics de la Ciutat de Mataró
· Taller d'idees
· Fundació Maresme
· Associació Sant Lluc per l’Art
Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE) - Nicaragua 75-77 - 08029 Barcelona - 93 495 54 00 - www.socialistes.cat - Publicació digital controlada per Nielsen/OJD