PSC

Idiomes: Cercador:
|Cerca avançada

Maresme (Federació) -  Actualitat

Menú intern: Cerca de Notícies
02/02/2010 Els estudis d'infermeria que s'impartiran a Mataró, al parc Tecnocampus.

El Consell Interuniversitari dóna llum verd als estudis d'infermeria de Mataró.

El Consell Interuniversitari de Catalunya ja ha aprovat incloure els estudis d'infermeria que s'impartiran a Mataró, al parc Tecnocampus, en la programació del curs 2010/2011. (El Punt 30.1.10)

anar al menú

Per compartir has de fer click en un d'aquests enllaços:

Font:

El Punt

La nova escola, adscrita a la Universitat Pompeu Fabra i que està previst que disposi d'un primer grup d'unes vuitanta places, fa d'aquesta manera un pas decisiu en la confirmació oficial de la titulació. L'anunci el va fer dijous el rector de la UPF, Josep Joan Moreso, que va visitar les obres del nou complex universitari mataroní, que està previst que estigui a punt al setembre. Moreso hi va afegir que, tot i l'aprovació de l'organisme català, encara falta un últim tràmit –el de l'Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación de Madrid– perquè es verifiqui definitivament el grau. «Els estudis d'infermeria eren una demanda raonable del territori i de l'hospital de Mataró, que com a tal aspirava a tenir una escola com aquesta», va explicar el rector, que considera que la decisió arriba en un moment molt oportú. D'una banda, la titulació passa de ser una diplomatura a ser un grau amb igualtat de condicions que la resta de carreres, i, de l'altra, el centre de Mataró completa l'oferta de la universitat en aquest àmbit sanitari.

Tot i que admet que serà molt difícil disposar d'una facultat de medicina, Josep Joan Moreso no tanca la porta a la possibilitat d'incloure nous estudis a la ciutat en un futur relacionats amb el benestar i l'assistència social. «És un sector on ara hi ha molta demanda de professionals», va afegir-hi. Una de les singularitats que tindrà el nou grau d'infermeria serà, segons va apuntar la presidenta de la Fundació Tecnocampus, Alícia Romero, la utilització de la tecnologia com una eina més per aconseguir atendre millor els pacients.

ll.m

Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE) - Nicaragua 75-77 - 08029 Barcelona - 93 495 54 00 - www.socialistes.cat - Publicació digital controlada per Nielsen/OJD