PSC

Idiomes: Cercador:
|Cerca avançada

L'Hospitalet (Federació) -  Actualitat

Menú intern: Cerca de Notícies
19/01/2010 Acollirà la regidora dels districte IV i V, la de relacions amb les entitats de cultura popular i el Servei de Mediació Comunitària

La remodelació de l'edifici municipal del carrer Ibèria estarà llesta a l'estiu

La remodelació de l’edifici municipal del carrer Ibèria, a Pubilla Cases, avança a bon ritme i podrà tornar a acollir a partir d’aquest estiu la seu de la Regidoria de La Florida i Pubilla Cases, que actualment i de manera provisional es troba al carrer Molí. Les noves instal·lacions del carrer Ibèria també acolliran el Servei de Mediació Comunitària i la Regidoria de Relacions amb Entitats de Cultura Popular i Tradicional.

anar al menú

Per compartir has de fer click en un d'aquests enllaços:

Pel que fa als Serveis Socials de La Florida i Pubilla Cases, es quedaran definitivament al carrer Molí, on els seus usuaris disposaran d’unes instal·lacions més àmplies i còmodes.

L’alcaldessa, Núria Marín, ha visitat aquest migdia les obres de remodelació de l’edifici municipal del carrer Ibèria, i ha dit que amb aquesta actuació s’assoleix l’objectiu d’apropar l’Ajuntament als ciutadans. Segons Marín "els ciutadans disposaran a partir de l’estiu d’un equipament modèlic i totalment accessible que respon a la voluntat de descentralitzar l’Administració, apropar-la al ciutadà i millorar l’atenció personalitzada".

L’edifici, que té forma de polígon de tres cares, consta de planta baixa i dues plantes i disposa d’una superfície total de 1.300 m2. Es manté l’accés original per la cantonada del carrer d’Ibèria però s’ha habilitat un segon accés a peu pla totalment accessible pel carrer d’Amadeu Vives que esdevindrà l’accés principal.

D’altra banda, l’edifici municipal del carrer Ibèria serà sostenible gràcies a un nou aïllament de la coberta, la instal·lació de vidres amb doble aïllament a les façanes, i la col·locació de tendals per evitar les radiacions solars. El projecte té un cost de quasi dos milions d’euros.

Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE) - Nicaragua 75-77 - 08029 Barcelona - 93 495 54 00 - www.socialistes.cat - Publicació digital controlada per Nielsen/OJD