Amb l'objectiu d'explicar l'acord sobre el nou model de finançament, el PSC de L'Hospitalet posarà taules informatives pels diferents barris de la ciutat, del 17 al 19 de juliol, ambdós inclosos.
El proper dissabte dia 18 de juliol, el PSC organitza per tot el territori la Jornada d’Acció al carrer, una jornada festiva que servirà per informar als ciutadans de la gestió realitzada pel Govern de la Generalitat, així com per donar detalls sobre el nou model de finançament (quins ingressos addicionals representa i quines són les novetats que incorpora aquest històric acord).
En la jornada hi participaran 222 agrupacions, amb més de 300 taules informatives i la col•laboració de més de 3.000 persones, militants del PSC, que seran els encarregats de lliurar la informació.
anar al menúPer compartir has de fer click en un d'aquests enllaços:
LLOCS DE LES TAULES PSC L'H:
DIVENDRES DIA 17:
Mercat al carrer de Bellvitge. Passeig de Bellvitge (davant mercat), de 10.30 a 13.30 hores.
DISSABTE DIA 18:
Mercat de Collblanc (plaça), de 10.30 a 13.30 hores.
Carrer Pareto, al costat del Mercat de Santa Eulàlia, de 10.30 a 13.30 hores.
Mercat de La Florida, carrer Primavera, de 10.30 a 13.30 hores.
Rambla Just Oliveras, al costat de l’Acollidora, de 18.00 a 20.00 hores.
DIUMENGE DIA 19:
Mercat dels Ocellets, de 10.30 a 13.30 hores.
Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE) - Nicaragua 75-77 - 08029 Barcelona - 93 495 54 00 - www.socialistes.cat - Publicació digital controlada per Nielsen/OJD