La direcció política socialistes de Cornellà, realitza una sessió de treball, per tal de marcar els objectius estratègics com a partit.
anar al menúPer compartir has de fer click en un d'aquests enllaços:
El passat dissabte 30 de gener, la Comissió Executiva Local del PSC de Cornellà presidida pel seu primer secretari Oscar Saldaña, varen dissenyar, planificar i desenvolupar els eixos d’actuació que l’agrupació socialista portarà a terme i que volen ser la fulla de ruta dels i les socialistes a la ciutat per aquest any electoral.
Amb la visió posada a la situació de les famílies cornellanenques que pateixen amb més duresa la crisis econòmica i les properes eleccions al Parlament de Catalunya, la direcció política va dissenyar les diferents activitats, actes i accions polítiques a portar a terme, i sempre basades en aquest gran reptes, abans comentats.
Segons afirma la Secretaria d’Organització i responsable de l’acció política del partit a Cornellà, Nelia Martínez “els i les socialistes de Cornellà no podem deixar de lluitar per solucionar i donar més suport a les famílies que pateixen aquesta crisi econòmica a la nostra ciutat. Sa fet molt, però tenim que seguir treballant amb encara més força, donant encara més suport a la gestió institucional que s’està desenvolupant des del grup municipal socialista encapçalat pel nostre alcalde i company Antonio Balmón”.
La responsable d’organització socialista també va afirmar “Amb aquest objectiu social a l’horitzó constant de la nostra gestió quotidiana, no podem deixar de costat que previsiblement aquest novembre tindrem eleccions autonòmiques, i per això, la direcció política del PSC de Cornellà impulsem més accions per donar a conèixer els grans avanços socials i econòmics del govern progressista encapçalat pel President Montilla”.
“Creiem que la campanya del PSC de Cornellà que porta ja mesos en marxa amb el nom de -Cornella: Pam a Pam- es la millor eina de estar al costat dels nostres ciutadans i al mateix temps seguir donant a conèixer la gestió dels i les socialistes al Govern de la Generalitat de Catalunya” afirma la Secretaria d’Organització del PSC de Cornellà.
Els eixos d’actuació dissenyats per la direcció socialista de Cornellà, seran presentats per part del primer secretari del partit, Oscar Saldaña, a la propera assemblea local de la mateixa agrupació.
Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE) - Nicaragua 75-77 - 08029 Barcelona - 93 495 54 00 - www.socialistes.cat - Publicació digital controlada per Nielsen/OJD