El PSC i la JSC de la nostra ciutat, fa una crida als afiliats i afiliades i al conjunt dels ciutadans i ciutadanes de Cornellà, per col·laborar per mitjà de Creu Roja de Cornellà, amb el poble Haitía.
anar al menúPer compartir has de fer click en un d'aquests enllaços:
Les direccions politiques locals de l’agrupació de Cornellà de Llobregat del Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC) i de la Joventut Socialista de Catalunya (JSC), posen en marxa un procés urgent de mobilització dels seus militants, simpatitzants i una crida al conjunt de la ciutadania, per donar suport per mitjà d’aportacions econòmiques al numero de compte que ha habilitat l’Assemblea Local de Creu Roja de Cornellà, al poble Haitía que ha sofert un dels pitjors desastres naturals dels últims 100 anys a la zona del Carib.
Per realitzar aportacions, només hi ha que apropar-se a qualsevol sucursal de La Caixa i fer l’aportació al següent numero de compte:
IMPORTANT - Concepte d’ingrés d’aportacions: “Haití”
C.C. Creu Roja de Cornellà de Llobregat: LA CAIXA 2100-0137-33-0200007056
La població d’Haití, el país més pobre del continent americà, necessità el suport del conjunt de la comunitat internacional per tal de superar aquesta catàstrofe de desastre sense límits. Estem segurs de que Cornellà no es quedarà al marge del suport que milers i milers de països estan donant al conjunt d’aquest poble.
Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE) - Nicaragua 75-77 - 08029 Barcelona - 93 495 54 00 - www.socialistes.cat - Publicació digital controlada per Nielsen/OJD