La comissió executiva del PSC Badalona us convida a l'acte organitzat per la secretaria de polítiques de dona sobre el nou projecte de Llei de salut sexual i reproductiva, i d'interrupció voluntària de l'embaràs.
Data: 23 d'octubre
LLoc: Centre Cívic Can Cabanyes
Hora: 19.00 h
anar al menúPer compartir has de fer click en un d'aquests enllaços:
El projecte de Llei sobre Salut Sexual i Reproductiva i de la Interrupció Voluntària de l'Embaràs persegueix els següents objectius:
- Garantir el gaudir de la sexualitat, de forma segura per a la salut
- Prevenir els embarassos no desitjats.
- Resoldre els problemes en l'aplicació de l'actual Llei.
L'actual llei va entrar en vigor ara fa 24 anys. els continus canvis que sofreix una societat moderna i evolucionada provaca que aquesta llei no s'adaptés a les noves realitats.Aquesta llei actual no impedeix que les dones que decideixen interropmir voluntàriament els seus embarasos puguin veure's implicades en processos judicials.
Perquè la societat avança i es transforma el PSC s'adapta a les noves realitats per a donar resposta a les necessitats dels ciutadans.
L'acte tindrà lloc el proper 23 d'octubre a les 19.00 h al Centre Cívic Can Cabanyes.
Esperem comptar amb tots vosaltres!!!
Podeu confirmar assistència al telèfon 93.389.49.32 o bé al mail pscbadalona@telefonica.net
Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE) - Nicaragua 75-77 - 08029 Barcelona - 93 495 54 00 - www.socialistes.cat - Publicació digital controlada per Nielsen/OJD