PSC

Idiomes: Cercador:
|Cerca avançada

L'actualitat del PSC

Menú intern: Cerca de Notícies
Banner activa't
17/04/2009

Europa is on facebook : els diputats i diputades del PSE, en xarxa

Un xat permetrà per primera vegada que els internautes facin preguntes als diputats socialistes catalans al Parlament Europeu

anar al menú

Per compartir has de fer click en un d'aquests enllaços:

Amb l’objectiu d’apropar a la ciutadania i advocant per una campanya de pacte i diàleg, el PSC organitza, per primera vegada, un xat amb els diputats i diputades del Parlament Europeu. És per això que avui, dilluns, 20 d’abril, a partir de les 19 hores de la tarda, tots els internautes que anteriorment hagin formulat la seva pregunta a través de facebook o twitter, tindran la seva resposta.

Es tracta d’un xat on-line, en directe, per mitjà del Grup de facebook Activa’t per Europa, o des del compte socialistes_cat, de twitter. Hi participaran els candidats europeus del PSC, Maria Badia i Raimon Obiols, i l’eurodiputat Martí Grau, que xatejaran sobre Europa, parlaran en primera persona, i ens mostraran com, a través d’Internet, està canviant la manera de fer política.

Aquest acte posa de manifest l’aposta del PSC per la utilització de les noves tecnologies i de les xarxes socials, com és el cas de facebook. D’aquesta manera, es pot conèixer els treballs dels eurodiputats al PE, intercambiar propostes o plantejar iniciatives i idees per l’Europa del demà. També servirà per saber què pensen els i les socialistes de cara a les properes eleccions europees o què es pot fer per aconseguir canviar la majoria conservadora a Europa.

Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE) - Nicaragua 75-77 - 08029 Barcelona - 93 495 54 00 - www.socialistes.cat - Publicació digital controlada per Nielsen/OJD