PSC

Idiomes: Cercador:
|Cerca avançada

Notes Premsa

Menú intern: Cerca de Notícies
08/02/2010

Daniel Fernández: “Mas i Rajoy estan en la seva tercera i última oportunitat per arribar al poder i conceben la crisi no com un problema dels ciutadans sinó com una aliada en els seus interessos electorals”

El secretari general adjunt del Grup Socialista al Congrés emplaça els partits de l’oposició a “passar del rebuig i el no a una actitud constructiva”

anar al menú

Per compartir has de fer click en un d'aquests enllaços:

Paraules clau:

El secretari general adjunt del Grup Socialista al Congrés i membre de la Comissió Executiva del PSC, Daniel Fernández, ha constatat que “Mas i Rajoy estan en la seva tercera i última oportunitat per arribar al poder i conceben la crisi no com un problema dels ciutadans i ciutadanes sinó com una aliada en els seus interessos electorals”.

En una trobada informal amb periodistes, Fernández ha manifestat que “el que voldríem els socialistes és que, una vegada el govern ha pres decisions i ha posat propostes sobre la taula, l’oposició, fonamentalment CiU i PP, fossin capaços de fer propostes, dialogar, arribar a acords i demostrar que no estan només en clau electoral sinó també pensant en els problemes dels ciutadans i ciutadanes”. Lluny d’aquesta actitud, el dirigent socialista ha recordat que Mariano Rajoy “està demostrant cada dia que és incapaç de fer cap proposta en positiu ni té cap idea per poder sortir de la crisi”. En el cas d’Artur Mas, Fernández ha fet un diagnòstic molt semblant i ha manifestat un desig: “M’agradaria pensar que CiU serà capaç de passar del rebuig, del no i de l’aprofitament de la crisi de forma partidista a una actitud constructiva”. “Estem oberts al diàleg –ha afegit- també amb CiU”.

Mas, un candidat sense paraula

En referència a l’inici de la Comissió d’Investigació al Parlament de Catalunya sobre els incendis de l’estiu a Horta de Sant Joan, Daniel Fernández ha assegurat que “aquesta comissió té una primera conclusió: el senyor Mas és un polític sense paraula” ja que el líder de CiU “va dir que mai demanaria una comissió d’investigació si estigués a l’oposició”. “Tenim un candidat sense paraula”, ha afegit Fernández, qui finalment ha conclòs que “els diputats del PSC faran la feina amb rigor i dels diputats de CiU esperem que, ja que el seu líder no ha tingut aquest rigor, ells sí el tinguin a l’hora de treballar en la comissió”.

Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE) - Nicaragua 75-77 - 08029 Barcelona - 93 495 54 00 - www.socialistes.cat - Publicació digital controlada per Nielsen/OJD